پرفورمنس

This is the heading

نهایت ماشین اسپرت

سرعت فوق العاده این ماشین مسابقه و لذت رانندگی بی نظیری که هر راننده ای را جذب خود می کند. شتاب بسیار عالی که مانند نخ زدن یک سوزن است. هندلینگ استثنایی که هر راننده را متعجب می کند. هر جنبه ای از خودرو به گونه ای طراحی شده است که میل راننده به کنترل آن را برآورده کند و با حساسیت به نیازهای راننده پاسخ می دهد. Type R یک تجربه رانندگی استثنایی دارد که شما را جذب خود می‌کند، زمان هیجان انگیزی در انتظار شماست.

شاسی

This is the heading

ایجاد یک شاسی نهایی

پلتفرم نسل جدید که کاملاً سبک شده است. سیستم تعلیق که به طور انحصاری برای Type R توسعه یافته است، خودرو را به جاده میچسباند.

سیستم تعلیق

This is the heading

یک سیستم تعلیق قوی که از یک خودروی اسپرت FF با قدرت بالا پشتیبانی می کند.

سیستم تعلیق جلو از یک سیستم تعلیق دو محوره با دو محور استفاده می کند: محور فرمان (kingpin) و محور ورودی (strut) از سطح جاده. این به طور قابل توجهی باعث کاهش گشتاور فرمان و دستیابی به هندلینگ دقیق و فوق العاده می شود. علاوه بر این، هندسه تعلیق تا سطح میلیمتری بهینه شده است و قطعات جدید طراحی شده نسبت به مدل قبلی به استحکام 116 درصدی دست یافته اند. در قسمت عقب از یک سیستم چند پیوندی با بازوهای متعدد برای اطمینان از پایداری فوق العاده استفاده می شود.

پلتفرم

This is the heading

یک پلت فرم نسل جدید که به عنوان سبک وزن و بسیار سفت و سخت اصلاح شده است.

پلتفرم نسل جدید، که عملکرد دینامیکی فوق‌العاده‌ای را با مرکز ثقل پایین و اینرسی کم خود به CIVIC می‌دهد. وزن این خودرو با استفاده از صفحات فولادی با کشش بسیار بالا و دریچه پلاستیکی درب عقب به طور کامل کاهش یافته است. علاوه بر این، TYPE R محدوده کاربرد چسب ساختاری را در مقایسه با مدل قبلی تقریباً 3.8 برابر افزایش داده است.

سیستم تعلیق

This is the heading

لاستیک‌ها منحصرا به فرد برای TYPE R که محدودیت‌های سرعت چرخش تایر را افزایش می‌دهد.

لاستیک مناسب برای ماشین اسپرت Type R به طور مشترک با میشلین ساخته شده که با عرض لاستیک  265 میلی متر تولید می شود و یک روش ساخت خاصی که برای دستیابی به عملکرد عالی در چسبندگی خشک، و در عین حال حفظ عملکرد مرطوب دارد.

چرخ‌های آلومینیومی رینگ معکوس که عملکرد بسیار خوبی ایجاد می‌کنند.

چرخ‌های آلومینیومی دارای ساختار رینگ معکوس هستند که شکل‌های داخلی و خارجی رینگ معکوس است. این امر باعث کاهش اعوجاج در داخل و تثبیت فشار تماس در داخل تایر می شود و استفاده کامل از عملکرد تایر پهن را ممکن می سازد. این رینگ ها طراحی سبک وزن و استحکام بالا دارند.

وزن چهار چرخ ریخته گری در مقایسه با مدل پایه قبلی تقریباً 3 کیلوگرم کاهش یافته است. چرخ‌های 19 اینچی ویژه که هم کارایی بالا و هم طراحی شیک دارند، عملکرد بسیار خوبی ایجاد می‌کنند.

ترمز

This is the heading

یک سیستم ترمز که قدرت توقف قدرتمندی را فراهم می کند.

به منظور ارائه قدرت توقف قدرتمند حتی در هنگام کاهش سرعت ناگهانی از سرعت های بسیار بالا، از سیستم ترمز مجهز به کالیپرهای 4 دیگ آلومینیومی مونوبلوک Brembo + دیسک های 2 تکه با قطر بزرگ 350 میلی متر در جلو استفاده شده است. علاوه بر این، هوای خنک کننده از طریق دهانه جلو وارد می شود و به طور موثر در افزایش دمای ترمز در حین رانندگی در پیست به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

پیشرانه

This is the heading

قوی ترین قلب CIVIC TYPE R در تاریخ

قدرت و پاسخ دهی بالا 2.0L VTEC TURBO و و با بسیاری از تغییرات دیگر به قوی ترین موتور سیویک تاکنون تبدیل شده است.

عملکرد شتاب

This is the heading

حداکثر توان خروجی 330 اسب بخار و حداکثر گشتاور 420 نیوتن متر.

موتور 2.0 لیتری VTEC TURBO منحصراً برای TYPE R به حداکثر توان خروجی 243 کیلووات [325 اسب بخار] و حداکثر گشتاور 420 نیوتن متر رسیده است و به نسبت قدرت به وزن 4.33* را دست یافته است.

موتور پر سرعت هوندا.

VTEC (تیمینگ و بالابر متغیر سوپاپ) در سمت اگزوز استفاده می شود و VTC (کنترل زمانبندی متغیر پیوسته سوپاپ) در هر دو طرف ورودی و خروجی استفاده می شود که محدوده از دورهای کم تا دریچه گاز کامل را پوشش می دهد. علاوه بر این، یک ضایعات الکتریکی که اجازه آزادی بالایی را در کنترل توربو می دهد، معرفی شده است که به شتاب هیجان انگیزی دست می یابد که منحصر به یک موتور با دور بالا است.

توربو شارژ

This is the heading

توربوی تازه توسعه یافته که می تواند به دورهای بالا برسد.

توربوشارژر تک اسکرول جدید توسعه یافته به قطر بیرونی، تعداد و شکل تیغه ها بازطراحی شده است و به راندمان توربو عالی و اینرسی کم دست یافته است. همراه با پیشرفت های دقیق مانند افزایش نرخ جریان ورودی و خروجی و کنترل دقیق تر ECU، قدرت و پاسخ دهی بالا را به دست می آورد.

ورودی و خروجی های هوا

This is the heading

طرح جریان هوا که به طور موثر موتور را خنک می کند.

به منظور به حداکثر رساندن عملکرد موتور، این شرکت بر روی فناوری خنک کننده نیز تمرکز کرده است. یک طرح جریان هوا استفاده می شود که هوای گرفته شده را از طریق یک توری با بازشو بزرگ به یک رادیاتور با قطر بزرگ و با کارایی بالا می فرستد و گرمای اگزوز را از طریق دریچه های روی کاپوت جلو آزاد می کند. علاوه بر این، قسمت های مختلف موتور به طور موثر توسط یک ژاکت دو تکه آب خنک در اطراف منیفولد اگزوز خنک می شود.

صدای اگزوز

This is the heading

صدای اگزوز که راننده را هیجان زده می کند.

سیستم اگزوز با ساختار مستقیم و جریان بالا صدای قوی اگزوز را ارائه می دهد. علاوه بر این، یک مکانیزم دریچه اگزوز فعال در مرکز صداگیر تعبیه شده است که باز شدن سوپاپ را با توجه به دور موتور کنترل می کند.

حالت های رانندگی

این خودرو دارای حالت های رانندگی R+, SPORT,COMFORT,INDIVIDUAL که در حالت R می توانید نهایت پرفورمنس را تجربه کنید  و همچنین در حالت INDIVIDUAL می توانید شخصی سازی کنید.

سوئیچ تغییر حالت

This is the heading

انتخاب حالت با تکان یک سوئیچ انجام می شود.

سوئیچ حالت رانندگی، که با حرکت به جلو یا عقب بین حالت های R+ , SPORT ,COMFORT , INDIVIDUAL حالت رانندگی را تغییر می دهد.  .

نگاه کلی به هوندا LogR

This is the heading

یک تجربه جدید از خودروهای اسپرت

هوندا LogR، یک ثبت کننده داده مخصوص برای Type Rکه به طور خودکار داده های رانندگی را تجزیه و تحلیل می کند و به بهبود مهارت های رانندگی کمک می کند.

هوندا LogR

This is the heading

یک داده گر نوآورانه که با TYPE R ارتباط برقرار می کند.

یک برنامه ثبت اطلاعات برای TYPE R که به صورت استاندارد با سیستم ناوبری داخل خودرو ارائه می شود، عملکردی نوآورانه دارد که به طور خودکار داده های رانندگی را تجزیه و تحلیل و امتیاز می دهد. هنگام رانندگی با TYPE R می توانید از رانندگی کاملاً لذت ببرید و به شما کمک می کند تا مهارت های خود را ارتقا دهید.

عملکرد نظارت بر عملکرد

تابع امتیازدهی
مجهز به عملکردی نوآورانه که به طور خودکار داده های رانندگی را تجزیه و تحلیل می کند و با استفاده از منطق منحصر به فرد هوندا به آن امتیاز می دهد.

امتیاز دهی خودکار
شتاب، پیچیدن و سایر جنبه‌های رانندگی روزمره به‌طور خودکار امتیاز می‌گیرند و به رانندگان این امکان را می‌دهند که رانندگی نرم و واضح را هدف قرار دهند.

ثبت اطلاعات
هوندا LogR استاندارد با یک ثبت کننده داده کامل ارائه می شود که داده ها را در حین رانندگی در پیست جمع آوری و تجزیه و تحلیل می کند.

ایمنی پیشگیرانه

This is the heading

یک سیستم پیشرفته پشتیبانی رانندگی ایمن که از رانندگی در موقعیت های مختلف روزمره پشتیبانی می کند.

هوندا ایمنی و راحتی را برای رانندگان دنبال می کند و ویژگی های پیشرفته ای معرفی می کند که رانندگی ایمن و راحت را برای صاحبان این خودرو فراهم می کند.

هوندا SENSING
یک سیستم پشتیبانی رانندگی ایمن با عملکردهای پیشرفته.
با سه روش تشخیص از رانندگی ایمن پشتیبانی می کند.

لیست عملکردهای خاص Honda SENSING

هنگام رانندگی در شهر

هنگام رانندگی در بزرگ راه

هنگام رانندگی در شب

هنگام پارک کردن

سایر عملکردهای پشتیبانی رانندگی ایمن

تجهیزات ایمنی که هر روز آرامش خاطر را فراهم می کند.

ایمنی در برخورد

خودروهای اسپرت سزاوار عملکرد ایمنی برتر هستند.

همه چیز با ساختن یک اسکلت قوی شروع می شود.
طراحی بدنه ایمن در برابر برخورد

This is the heading

فناوری ایمنی منحصر به فرد هوندا “G-CON” ضربه (G) را در هنگام برخورد کنترل می کند. مواد سبک وزن و با استحکام بالا در مکان های مختلف قرار می گیرند تا به عملکرد ایمنی در برخورد کمک کنند. علاوه بر این، اتخاذ یک “بدنه سازگار با سازگاری” آسیب به وسیله نقلیه دیگر را کاهش می دهد.